português | español | english | français |

logo

Cerca a la base de dades

Base de dades:
FONS
Cercar:
CORPORACIO CATALANA DE RADIO I TELEVISIO : CCRTV []
Referències trobades:
Mostrant:
1 .. 2   en el format [Estàndard]
pàgina 1 de 1


1 / 2
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
Sobre la qualitat de la llengua dels mitjans de la CCRTV / Oriol Camps
Camps i Giralt, Oriol


En: Quaderns del CAC. Barcelona, núm. 28 (maig-agost 2007), p. 3-11 (Tema monogràfic
Número dedicat a: La qualitat de la llengua en els mitjans audiovisuals. Notes a peu de pàgina.

L'objectiu dels mitjans de comunicació catalans és mantenir l'espai català de comunicació. En un marc de contacte de llengües, la qualitat de la llengua dels mitjans ha de mantenir la tensió entre tradició i innovació, representativitat envers els dialectes i realisme en els diàlegs; el català estàndard i els requeriments dels diferents gèneres de comunicació de massa. Per ajudar-nos a mantenir aquestes tensions, a la CCRTV hem creat el web lingüístic http://esadir.cat, que recull l'experiència dels nostres equips de lingüistes durant prop de vint-i-cinc anys. Així, treballem amb els presentadors i els periodistes per aconseguir una bona qualitat lingüística.


Matèries: Televisió ; Ràdio ; Programes de ràdio ; Programes de televisió ; Llengua catalana
Matèries:Corporació Catalana de Ràdio i Televisió : CCRTV
Àmbit:Catalunya
Cronologia:[1983 - 2007]
Accés: https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=2934912
https://www.cac.cat/sites/default/files/2019-04/Q28_Camps_CA.pdf
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Lleida; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Rovira i Virgili; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



2 / 2
seleccionar
imprimir
Text complet
Bookmark and Share Text complet
Bookmark and Share
TVC Multimèdia, pol d'innovació en la producció audiovisual / Martí Petit i Joan Rosés
Petit, Martí


En: Quaderns del CAC. Barcelona, núm. 15 (gener-abril 2003), p. 21-26 (Tema monogràfic
Número dedicat a: Producció multimèdia i aplicacions digitals.

Aquest article fa un repàs de l'activitat de TVC Multimèdia en totes les fases de la producció de continguts audiovisuals interactius, en tots els seus formats, plataformes i tecnologies. TVC Multimèdia aposta per un sector estratègic de futur per articular i impulsar altres agents del sector multimèdia: empreses, universitats, món creatiu, etc. Des de la seva creació el 1997, TVC Multimèdia assumeix el rol de motor de la indústria multimèdia a Catalunya en l'horitzó de la migració de la televisió analògica a la TDT. Els resultats són fins ara molt positius, ja que la quota de mercat de TVC Multimèdia a tot l'Estat espanyol en serveis i aplicacions interactius és clarament de lideratge. Però perquè Catalunya continuï estant al capdavant d'Europa en serveis interactius com fins ara, cal que des de l'Administració s'estableixin referents clars que animin tots els agents del sector a invertir en el sector. Així, per exemple, una llei general de l'audiovisual serviria de referència per a un sector força inestable.


Matèries: Noves tecnologies ; Televisió ; Empreses ; Indústria audiovisual ; Innovació tecnològica
Matèries:Corporació Catalana de Ràdio i Televisió : CCRTV ; TVC Multimèdia
Àmbit:Catalunya
Cronologia:1997 - 2003
Autors add.:Rosés, Joan
Accés: https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=3912866
https://www.cac.cat/sites/default/files/2019-05/Q15_petitroses_CA.pdf
Localització: Biblioteca de Catalunya; Universitat de Lleida; Universitat de Barcelona; Universitat de Girona; Universitat Rovira i Virgili; Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya; Universitat Pompeu Fabra; Universitat Politècnica de Catalunya


Enllaç permanent a aquest registre



pàgina 1 de 1

Base de dades  FONS : Formulari avançat

   
Cercar:
en el camp:
 
1     
2   
3